Tworzenie sklepów dla internetu. Co powinien mieć e-sklep?

określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID), maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni, usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np.

Tworzenie sklepów dla internetu. Co powinien mieć e-sklep? projektowanie sklepów katowice

Czym jest hosting?

Hosting ? udostępnianie przez dostawcę usług internetowych zasobów serwerowni.

Innymi słowy, polega to na "zarezerwowaniu" (oddaniu do dyspozycji):

określonej objętości dysku twardego (zazwyczaj na macierzy RAID),
maksymalnej ilości danych do przesłania przez łącza internetowe serwerowni,
usług obsługiwanych przez serwerownię (w zakresie zależnym od specyfiki usługi, np. udostępnienie bazy danych z określeniem maksymalnej jej objętości),
maksymalnego stopnia obciążenia serwerowni przez usługi.
Często oferowane zasoby określane są w oderwaniu od fizycznej budowy serwerowni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting


Sprzedaż internetowa

Sprzedaż rozmaitych artykułów w Internecie w ostatnim czasie stała się szalenie popularna. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na zakupienie określonego towaru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego.

Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną. Trzeba przyznać, że internetowa sprzedaż towarów jest często tańsza, gdyż sprzedawca nie wlicza w koszty produktu kosztów związanych na przykład z wynajmem lokalu. Dzięki temu możemy nieraz nabyć ubrania czy różne inne przedmioty w naprawdę korzystnych cenach. Nic więc dziwnego, że taki sposób sprzedaży z roku na rok stał się coraz bardziej popularny.


Korzyści e-commerce w Wikipedii

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://garazfest.com.pl/